Buurman en Buurman reizen de wereld rond

Voorbereidingen

Hallo allemaal,

Bij het starten van deze blog moeten we nog 37 nachtjes slapen en dan mogen we eindelijk het vliegtuig in voor onze reis naar zuid oost Azie. We hebben er allebei heel veel zin in, en praten bijna dagelijks over de voorbereidingen. ''Melis, we moeten niet vergeten een ehbo tasje te maken met daarin genoeg deet.''. ''San, ik heb een nieuwe pyjama gekocht, koop je ook nog een nieuwe?'' En ga zo maar door. Dit houdt ons de laatste, drukke, weken wel op de been.

Nou, misschien zul je denken. Wat een rare naam, Buurman en Buurman, dat zijn toch die twee mannetjes van de tv? Ja, dat klopt. Toen Melissa en Sanne de vorige keer op reis waren, naar het heerlijke Curacao, hadden we zoveel hachelijke avonturen (ik noem, 26 uur wakker blijven voor een concert van Marco Borsato, een avondje stappen en eindigen met een man die achter de auto aanrent omdat je spookrijdt, waarna je een kerkhof oprijdt, Melissa's liefdevolle ontmoeting met een octopus). Deze avonturen hebben ons de bijnaam buurman en buurman bezorgd. Wat soms handig is, want er zijn veel Melissa's en Sanne's maar he, zeg nu eerlijk: wie ken jij die buurman heet?

Genoeg over onze geschiedenis. Misschien komt er nog een korte blog voordat we weggaan, of maken de volgende op onze eerste stop Helsinki airport, we zien wel. Maar voor nu in elk geval:

Tot snel, of beter gezegd. laa-korn!

Melissa en Sanne

PS. Als het goed is moet je al wel het kaartje kunnen zien van onze geplande reis.

anton van meerkerk

Pfffff eindelijk onderweg, weliswaar zonder andijvie stamppot maar dat komt dan wel als jullie weer thuis zijn in het normaal gesproken koude kikkerlandje ;-) eerst nog even een stukje vliegen en dan kan het grote relaxen beginnen! Yes

Elly van der Lely

Heel veel plezier,geniet ervan,kijk uit met rare insecten en kom gezond en wel weer terug over 4 weken.

Steven Spaans

Ha Sanne en Melissa, goede reis gehad? Goed aangekomen op de eerste bestemming? Veel plezier!