Buurman en Buurman reizen de wereld rond

Nieuwe reis

Hallo allemaal,

Deze blog is al een tijdje niet zo actief geweest, gewoon omdat we druk zijn geweest met de gewone, dagelijkse dingen. Maar in januari hebben wij het plan opgevat om de reis van vorig jaar af te gaan maken. We zullen ook weer de blog gaan bijhouden zodat jullie weten wat we allemaal aan het doen zijn. De huidige planning is als volgt.

Op zondag 10 juli vliegen we via Londen en Singapore naar Koh Samui (we slaan Bangkok even over)
Van maandag 11 juli tot 15 juli zullen we in Koh Samui verblijven.
Op vrijdag 15 juli zullen we op het onbewoonde eiland van Ang Thong, primitief, overnachten.
Op zaterdag 16 tot 19 juli zullen we op Koh Tao zijn, we willen hier o.a. gaan duiken :)
Van 20 juli tot 23 juli zullen we op Koh Phangan zijn, we willen hier naar de beroemde ''Full moon party'' gaan.
Op 24 juli zullen we weer naar Koh Tao gaan tot ongeveer 27 juli.
En op 27 juli tot het einde van onze reis hebben we een air BNB (een huis aan het strand van een Thai gehuurd) om de reis af te sluiten.

We hopen er een top reis te maken, en het droevige randje wat het land Thailand heeft een beetje minder te maken.

Nog 29 nachtjes slapen! Volgende blog weer van de andere kant van de wereld!

Liefs, Buurman en Buurman

Mama marian

Lieve meiden dit ziet er top uit hoor die vakantie van jullie.eigenlijk is de voorpret ook al een bijzondere belevenis.nu nog de laatste weekjes aftellen en dan gaan jullie genieten.dikke kus

Mama marian

Wat leuk dat je ook de foto s op jullie blog ziet

Johan

Veel plezier Buurman en Buurman!:) Om de reis naar Schiphol zo comfortabel mogelijk te maken zal ik jullie persoonlijke chauffeur zijn! Ga lekker genieten samen. Sanne pas goed op Melissa, ze mag niet van een olifant vallen of gebeten worden door een python of een boze aap of wat dan ook! Nou have fun! :) X