Buurman en Buurman reizen de wereld rond

Sawadee Thailand

Bij het schrijven van deze blog liggen buurman en ik op een bedje te genieten van de zon en, als alle kinderen nou eens weg zouden gaan, de rust. We zijn er!

Maar om bij het begin te beginnen, zondag werden we gebracht naar Schiphol, waar ons na een afscheid de lange reis te wachten stond. Na een selfie bij de ING stand zaten we in het eerste vliegtuig richting Londen. Bij aankomst twee teleurstellingen, 1 Heathrow is een rookvrij vliegveld en de gastvrijheid bij Gordon Ramsey's restaurant was niet erg hoog.
De tweede vlucht duurde in totaal 13 uur en na het schelden op onze achterbuurvrouw omdat ze in de stoelen duwde, sloeg die snel om, ze had Sanne's paspoort gevonden. "Was die kwijt dan?" Whoeps haha.
Na een korte stop mochten we in Singapore even genieten van de buitenlucht en gingen we daarna naar Samui. Deze vlucht was echter anders dan de andere twee, we kregen namelijk een heerlijk diner met keuze uit 1 ding, VIS! Het rook dus erg plezant in die kist, en dan duurt 1,45 lang!
Bij aankomst op Samui kwamen mochten we met een treintje over het vliegveld naar het hutje wat de balie was. Melissa kreeg uiteraard gezeur met haar visum, maar dat is altijd ;) Overigens is Sanne meerdere malen bij de douane eruit gehaald, en werd wederom weer door Melissa gered anders zat ze nog op Schiphol ;)
Na een kort ritje kwamen we 's avonds aan in ons mooie resort. De planning staat nog niet helemaal vast, wellicht een avondje thaiboksen kijken of kookcursus. Donderdag vertrekken we in ieder geval naar het onbewoonde eiland Ang Thong om hier een nachtje primitief te slapen. Daarna horen jullie ons weer!
Liefs,
Buurman en Buurman

Marlies

Heerlijk begin weer ladies!! Veel plezier!! Dikke kus!

Monique

Heel veel plezier meiden.. hoop dat de Kids jullie ff rust gunnen hahaha

Gerda

Wat schrijf je toch leuk ! Goed begin inderdaad. Groetjes en ga lekker genieten. Ben benieuwd naar het verhaal over het onbewoonde eiland !

Henk

Van wereldsteden Amsterdam & London & Bangkok naar een onbewoond eiland je maakt wat mee op zo'n reisje! Je paspoort heb je niet nodig op dat eiland ; niemand die ernaar vraagt!!!
Biefstuk zullen zij ook niet hebben, ik denk denk denk : VIS
Eet smakelijk

anton

Wat heb jij toch met die douaniers? Je wilt zeker gefouilleerd worden ;-). Wat een mazzel zeg: verse vis! Je moeder had graag met je willen ruilen alleen krijg je haar met geen paard in een vliegtuig.... Ziet er tropisch mooi uit. Veel plezier samen.

Kitty Hendriks

Hallo Melissa en Sanne, kreeg van je moeder de link Melissa en vindt het erg leuk om beetje met jullie mee te reizen. Ga er samen van genieten en doe voorzichtig, xx je tante en oom uit 's-Gravenzande

Steven

Ha Sanne en Melissa, Klinkt als een 'normale' reis voor jullie begrippen. Je moet wat te stressen hebben, toch! (Grapje, wat errug!) Na een vermoeiende reis kunnen jullie helemaal bijkomen en zen worden. Geniet ervan en pas op elkaar!