Buurman en Buurman reizen de wereld rond

Dag, robinson gevoel

Daar zijn we weer! Inmiddels met een gewijzigde planning, maar wat zijn we flexibel, want eigenlijk hadden we nu ons robinson eiland moeten hebben.
Maar eerst over Koh Samui, we hadden een prima hotel, wat helaas, voor ons, wel een broeinest was van muggen. Buurman 1 had 11 bulten met een aantal die voor de bonus durfden te gaan. Buurman 2 had er 15, met zelfs eentje in de teen. Hierdoor hebben we besloten eerder uit te checken op Samui en de ferry te nemen naar Koh Tao. Gelukkig hebben we wel weer leuke dingen gedaan, een kleine opsomming:
  • een taxi genomen met heerlijke CCR muziek, een tweede taxi had gelukkig de dubbel cd van Barbara Streisand, dus who needs spotify?
  • een muay Thai wedstrijd bezocht, en op de foto gegaan met de winnaar (die overigens nog niet gedoucht was).
  • De enige KO van de avond gemist, omdat we elkaars muggenbulten aan het bewonderen waren
  • Een eilandtour gedaan met de gemiddelde bevolkingspopulatie van Chinatown
  • We een piemel en vagina rots gezien! Wie had dat willen missen? Wij eigenlijk wel!
  • Wij gezegend door een monnik nadat we een steen hebben beschreven voor de nieuwe tempel
  • die monnik ons overigens met een stok op ons hoofd sloeg
  • extreem blij zijn dat we eindelijk ons geliefde muggenspul hadden gevonden, alles opgekocht bij de 7-eleven (mwuahaha) en dan vergeten in boksstadion (oepsie)
  • wederom een waterval gezien, met een tocht er te komen waar Tarzan jaloers op zou zijn.
Dit is in het kort ons Samui avontuur, gelukkig gaan we de laatste dagen nog hier genieten, want we hebben ook wel geweldige dingen gezien en gedaan!
Vandaag na een kleine paniek aanval op de ferry aangekomen op Tao. De paniek werd veroorzaakt door gooiende thaien, die graag met backpacks gooien, (de chinezen waren ineens nergens te bekennen) en vervolgens een backpack in de zee mikten.
Jullie horen weer snel van ons! We vinden het heel leuk de reacties te lezen, super!
Tot snel! KapoenK
Buurman en Buurman

Marlies

Oh nee een Ferry kan nooit goede ervaringen opleveren ????
Al een lekkere massage genomen?
Veel plezier nog! Xx

Henk

Gewijzigde planning ? Ik ken een Buurman die van het organiseren en plannen is ! Wat is er anders in Thailand?? Was het niet de bedoeling dat er met de winnaar gedoucht werd?? Die jongen ligt nog te huilen op de rotsen.
Geniet van het volgende eiland en mocht je Jane zien daar, Monster sur la MER kan haar volgende bestemming worden! Wijs haar de weg als een stel wijze monniken.