Buurman en Buurman reizen de wereld rond

Buurman en Buurman richting Indonesie

Hallo allemaal,

Het werd ondertussen wel weer tijd om onze blog weer een beetje bij te werken. We hebben immers weer nieuwe plannen voor in juli. We hebben dit keer onze reis weer deels vastgezet, niet zoals de vorige keer alles zelf gedaan. We zijn druk bezig met de voorbereidingen:

• Malariapillen aangeschaft, al was de hoeveelheid moeilijk uit te rekenen door het vaccinatiebedrijf. Immers, de huisarts snapt er helemaal niets van ;)
  • Een klamboe gekocht, aangezien we dit jaar weer de jungle in trekken
  • Shirtjes laten bedrukken, al was de eigenaresse ernstig in de war of het zou passen op die Hollandse lichamen. Oh en, Melissa heet tegenwoordig Melisa, dit stond namelijk op haar shirt ;)

Maar even zonder gekheid, onze plannen zijn als volgt:

• Op zaterdag 8 juli reizen we, met een stop in Londen en Kuala Lumpur richting de hoofdstad van Sumatra: Medan. We reizen direct door waarna we zullen ''slapen bij de apen''. We chillen nog een aantal dagen in de jungle en reizen op woensdag 12 juli naar Medan terug.
  • Op donderdag 13 juli vliegen we met onze vrinden van Air Asia (moeders, even niet googlen op vliegtuigongelukken) naar Yogyakarta. Dit ligt op het buureiland Java. De volgende dagen zullen we gaan fietsen (!) naar de Borobudur en op expeditie gaan naar de actieve Bromo vulkaan. We blijven ongeveer een week op Java, dus zullen nog veel meer doen, maar dit zijn de belangrijkste punten.
  • Op donderdag 20 juli komen we aan op Bali, nu is Bali tegenwoordig een bekende bestemming, maar wij proberen uit de drukte te blijven en verblijven in verschillende dorpjes. Ook hier gaan we weer fietsen (toch iets misgegaan met lezen toen we gingen boeken!) en een beetje bijkomen. De planning is nog om te gaan surfen en Sanne wil nog een rondje duiken, Melissa houdt het bij snorkelen na het vorige avontuur.

Kortom, we hebben weer veel plannen en hebben er ook al zin in! We gaan weer reizen!

We zullen onze volgende blog, zoals vanouds, schrijven op ons eerste adresje!

Selamat tinggal

Gerda

Wat leuk dat blog weer geactiveerd is, ben heel benieuwd naar jullie nieuwe avonturen !

Marian

Gaaf hoor meiden! Jullie gaan zulke mooie en leuke dingen doen. Ik kijk nu al uit naar jullie reisverhalen.DAT WORDT GENIETEN MEIDEN!

Henk

En niet vergeten heeeeeeeeeeeerlijk Indonesisch eten